Tuesday, March 17, 2015

Ready... Steady...

Jah, ma käin jooksmas. Ei, ma ei käi hetkel veel 3-4 korda nädalas jooksmas. Aga palju maha ei jää! Eelmisel nädalal käisin tervenisti kolm korda jooksmas. Nii et minu lubadus, et üks kord jooksma lähen, sai täidetud. Tubli. Viis. Istun. 
Sel nädalal olen juba ühe korra jooksmas käinud. Esmaspäeval. Täna ma sinna kindlasti ei jõua. Homme-ülehomme-laupäeval peaksin ehk jõudma. Vähemalt ühel neist päevadest. Ja kui veab, siis ehk ka pühapäeval. Aga pead ei anna ja jalgu ka mitte. Vähemalt jooksen 1x nädalas. Tehtud võib selle kohta öelda küll.

Nüüd uudiste lugemine. Nooo...Praktiliselt iga päev olen lugenud küll postimees.ee'd. Jup. Mõni üksik päev on küll vahele jäänud, aga vähemalt ka tihedatel päevadel võtan korra selle lehekülje ja/või Telegrami lahti ning loen pealkirjadki üle. Nii palju negatiivseid uudiseid on, et eluisu võetakse ära! Pealegi on mul mu teine pool, kes üht koma teist ka mulle ette loeb. Ise ei peagi ju siis lugema!

Siinkohal peaksin järgmise väljakutse endale esitama. Peab selle välja mõtlema...

No comments:

Post a Comment