Monday, October 13, 2014

Kaks

Laupäeval pidin oma kallile teisele poolele midagi ostma üllatuseks. Ostsingi siis. Tervenisti kaks asja. Esiteks kuna ta on ikka alati tahtnud aukudega juustu (augud on paremad, kui juust ise), siis ostsin talle kolmnurkse augu-juustu, kus augud on olulisema tähtsusega. Teiseks ostsin talle sokid. Mitte tavalised, vaid bambus-sokid. Jup. Okih, 75% on seal bambust, ülejäänud oli vist akrüül ja polüester või muu tehiskiuline värk. Põhiline on siiski too bambuskiud, mis on sokkideks kootud. 

Ja alles nüüd ma taipasin, kui hästi kokkusobivad
asjad! - Juustuhaisuga sokid ja puhas juust! 
Tegelikult oli oluline just südamekujuline
õhuauk.

Eilse ja tänase pean varsti järgi tegema. 
Eile pidin käima vanalinnas nagu turist ning pildistama nagu turist ja tegema ka selfisi (enekaid kui soovite eestikeelset vastet, kuigi mõlemad on minu arvates päris jaburad sõnad, see selleks). Seda siis vähemalt minimaalselt tunniga. Eks ma siis varsti lähen ja tutvun Tallinna vanalinnaga...



Täna aga pidin tegema midagi süüa, mida ma pole varem teinud ning mis oleks tsipakene ka väljakutse minu jaoks. Vat, ei leidnud midagi, mis oleks mu jaoks väljakutse. Toidutare on küll valikuid täis, aga kuna mul ahju pole, siis langevad osad asjad välja, mis mulle isegi sobiksid. Otsin ja küll siis leian minagi poolkeerulise toidu, mida teha tahaks. 

No comments:

Post a Comment