Thursday, October 2, 2014

Vaikus enne tormi

Mitu päeva on vahele jäänud. Nüüd lihtsalt pean end kokku võtma ja tagantjärgi kõik ette loetlema, mida olen tegema sunnitud ja kuidas läheb. Kehvalt, olgem ausad. Kool oli ning see võttis suurema osa mu ajast (mis sest, et ma eriti koolis käia ei jõudnud, aga vähemalt stressasin sama palju kui teised või isegi rohkem). Sellest tulenevalt laon kõik nüüd ette. Alustan viimasest ehk siis tänasest väljakutsest. Ja see on juba väljakutse. Minu jaoks.



Kolm päeva ilma magusata. Ei komme, šokolaade, kooke... Ja kõike muud taolist. Hea, et täna, sest eile sain just šokolaadikooki. Nii et pean siis vastu pidama. See pole kerge ülesanne. Vääratada on väga raske. Siit vaid küsimus: kas moos kuulub magusa alla või mitte? Sest iseenesest kui mu tädi tegi moosi rabarberist ja pani sinna kaneeli, siis see pole ju nagu magus asi? Või on? Igatahes ma arvan, et moosi ma võin süüa. Kodutehtud asjad, siis võib tarbida. Aga muu kõik - küpsised, küpsetised jmt kraam jääb välja. 


Niih, aga kerib nüüd aja eilsesse. Nimelt pean ma kolme päevaga (taas kolm päeva, eks) tegema kodus suurpuhastuse. Alustasin sellega juba eile. Köögi kapid sain kõik puhtaks tehtud. Jup, võin käe südamele panna, et kiskusin kappidest kõik asjad välja, mis seal olid, ning puhastasin need ära. Ka uksed. Nüüd pean siis veel teiste kappidega nõnnamoodi tegema. Akende pesu jätan vaid ära. Neid ma alles ju pesin, kui kolisime, kuigi nad vist tahavad veel kord pesemist... Eks ma vaatan, kas jõuan või mitte. Homseni on ju aega küll! 


Seda eelmine ülesanne oli siis... Meenutame ja vaatame arhiivist... Ehk siis kümnenda päeva väljakutse. On keegi kunagi kokku trehvanud videoga - https://www.youtube.com/watch?v=sSby1UUhyts ? Vist mitte. Pean nädal aega järjest oma käelihaseid treenima. Kas olen seda teinud? Eii! See ei päästa mind sellest. Pean ikka tegema ja nädal aega. Kui pole kolm päeva teinud, lükkub lihtsalt edasi. Lihtne. Edu mulle.


Oeh ja siis üks asi veel ning peaksin vähemalt postitusega ühel pool olema. 
Pean tegema oma kallile mehele ülekere massaaži. Pole seda talle ammu teinud. Ja siiani pole mahti saanud seda teha. Selle peab veel kaelast ära saama. Johaidii ma ütlen! Mis veel on tegemata - raamatu lugemine! Imekombel polnud mu vanemate juures ka ühtegi raamatut, mida ma loeksin. Samas pidi olema suvaline raamat. Kus häda kõige suure, seal abi kõige lähemalt. Just leidsin, et meil siiski on üks raamat, mida ma tõesti pole varem lugenud ja see on täitsa suvaline - ''Jumalaema kirik Pariisis''. Aeg läks käima nüüd! 


Šallalaalalaa! Edu mulle kõige sellega. Varsti olen omadega sassis kah! Hakkama peab saama, nii palju kangust  mul ikka veres on. 

No comments:

Post a Comment