Monday, September 22, 2014

Esimene päev

Algus on lihtne: ''Ilmutada vähemalt 30 pilti, st lasta ilmutada, ja panna albumisse''. Tehtud! See tähendab tegin täna arvutis piltide ülevaatuse. Johaidii ütlen ma vaid! Pilte nii palju ja siis vali, mida ilmutada ja mida mitte. Mida tahaks albumisse (nii lapse enda albumisse kui ka teise albumisse) ja mis võib ka niisama elektrooniliselt jääda. Aga tehtud sain! Valisin välja pea 80 pilti, millest 40 (vist oli ikka nii palju...) läks ilmutamisse Klicki. Väidavad, et eeldatav valmimisaeg on 3.okt. Jääb ootama! Ehk siis saab ka teilegi tõestada, et jah, ma ikkagist viisin pildid ilmutamisse!

Lihtne ülesanne või väljakutse. Eks? Liigagi lihtne? Eile jäi mainimata, et mu ülesanded-väljakutsed polegi midagi nii suursugust, nagu ''Käi terve päev ringi klouni punane nina ees''. Ei. Tegemist on üldjoontes asjadega, mille olen edasi lükanud või mida ma niisama ei viitsi teha. Jah, ma üritan lisada veel ülesandeid juurde ja ehk ka selliseid, mis nõuavad mult rohkem julgust. Stiilis klouni-punane-nina. Jääb vaid loota, et pean esimesed 30 päeva vastu pluss väljakutsed muutuvad huvitavamateks. 

Homse huvitava päevani!

No comments:

Post a Comment