Tuesday, September 23, 2014

Päev kaks

Liiga lihtne väljakutse, või kuidas?

Ikka veel stiilis Igav. Noo kohe ei tulnud midagi, mille nimel väga pingutada. Täna tuli siis silt, et pean järgmised kolm päeva lehvitama kõikidele autojuhtidele, kes mind ülekäigurajal üle tee lasevad. Ilmselgelt lihtsalt lihtne ja veidike igav. Olgem ausad: kui tihti ma ikka ülekäiguradadele satun, kus valgusfoore pole? Eriti veel selliste sügisilmadega. Aga ülesanne on ülesanne. Mis selle ülesande juures oluline on: tavaliselt ma viipan või noogutan autojuhtidele, et neid tänada, aga nüüd pean LEHVITAMA, mitte lihtsalt viipama. Selles on vahe. 
Ma siis jätkan lehvitamisega. Võib-olla peaks ka valgusfooride juures autojuhtidele lehvitama? Ka hea mõte...

Lisan ka pildid, milled oleksin pidanud varem lisama, aga lihtsalt olen tsipa liiga laisk. Ehk on see mööduv haigus.


Minu purgike väljakutsetega. Et ikka on miskit seal sees
 ja ei tee neid igal hommikul valmis

Ja ka eilne - esimene - ülesanne

No comments:

Post a Comment